Garnier Fructis - Oil Repair 3 butter


 Jakiś czas temu zakwalifikowałam się testu kosmetyków Garnier na portalu wizaż.pl 

Przyznam się szczerze, że z dużą dozą ciekawości i zaintrygowania. 
Wcześniejsza wersja kosmetyków Fructis była dla mnie najgorszym koszmarem na rynku. Nie dość że potwornie uczulała, to tak obciążała włosy, że po myciu były gorsze niż przed.

Zdecydowałam się na wersję Oil Repair 3 butter dla włosów bardzo suchych i zniszczonych. Już wtedy miałam w planach trwałą, więc wiedziałam, że będzie akurat.

W paczuszce znalazłam:
- Szampon do włosów 
- maskę wzmacniającą 3w1

Maska ma pojemność 300 ml i jej cena oscyluje w granicach 15-18 zł. 
Jej konsystencja jest bardzo treściwa, nie spływa z włosów, nie przecieka przez palce. Pięknie pachnie, nie uczula. Lekko obciąża włosy, więc stosuję ją tylko raz na dwa tygodnie. 
Po zastosowaniu włosy są lekkie, lśniące i się nie puszą. 
Włosy łatwo się rozczesują i pięknie pachną. Łatwo się też układają. 
Jest to przyjemna drogeryjna maska, z niezłym składem i ceną. 
Stosowana samodzielnie spełniła moje oczekiwania. Stosowana z szamponem z tej samej linii przeciąża i przetłuszcza moje włosy w tempie ekspresowym.
Będę do niej wracać.
Moja ocena 8,5/10 pkt.

Szampon o pojemności 400 ml kosztuje około 11-13 zł.
Wcześniejsze warianty szamponów Fructis były moja zmorą. Po umyciu włosy były gorsze niż przed. Obciążone, tłuste strąki. 
Nowa wersja jest już dużo lepsza. Do moich włosów po trwałej się sprawdziła. Jednak w ostatecznym rozrachunku przy dłuższym stosowaniu zaczął mnie uczulać.

ZALETY: 
+ piękny zapach
+ wydajność
+ cena
+ opakowanie
+ niezły skład
+ dobrze się pieni, ładnie spłukuje
+ włosy po umyciu łatwo się rozczesują i nie plączą
+ dostępność

WADY: - niestety mnie uczulił. Po 2 tygodniach stosowania zaczęła mnie swędzieć cała skóra głowy. Nie zauważyłam też jakoś zwiększonego nawilżenia włosów. O wiele lepiej w tym temacie poradziła sobie maseczka z tej linii.
Moja ocena 5/10 pkt.

Dziękuję portalowi wizaż za możliwość przetestowania kosmetyków.